Da li smatrate da će se eutanazijom životinja u roku od 15 dana riješiti problem pasa lutalica u BiH?
Pitanje postavljeno puta: 111
Lazar Prodanović (2014),
07.03.2017. 10:00:06
Na ovaj način se neće riješiti problem pasa lutalica u BiH.
Senad Šepić (2014),
30.12.2015. 23:18:49
Ne isključivo tim pristupom. Ali u setu mjera koje treba konačno donijeti djelimično će vjerovatno biti i taj korak da se stanje na našim ulicama popravlja i učini sigurnijim za dalje.
Mirsad Mešić (2014),
26.09.2015. 10:13:15
Sadik Ahmetović (2014),
13.12.2017. 13:21:51
Ne. Ovom problemu treba pristupiti humanije i intelektualnije.
Mensura Beganović (2014),
29.03.2017. 19:18:15
Možda bi trebalo produžiti rok za udomljavanje na 30 dana, pa tek onda izvršiti eutanaziju.
Maja Gasal-Vražalica (2014),
22.04.2016. 12:31:07
Ne mislim da bi se eutanazijom životinja u roku od 15 dana riješio problem pasa lutalica, jer Zakon o zaštiti i dobrobiti životinja koji je na snazi od 2009. godine propisuje uspostavu skoništa za napuštene životinje i higijenske servise (član 28. i 29.), a uspostava istih je nadležnost entiteta, kantona, općina. Umjesto da se pitamo zašto od 2009. do danas ništa nije učinjeno po ovom pitanju, da li su bila izdvajana novčana sredstva za ovu namjenu sve ove godine, i ako jesu gdje su onda ta skoništa za životine i šta rade higijenski servisi? Mi umjesto toga, vidimo da je svakim danaom sve više pasa lutalica, da su naši građani/ke sve češće meta napada pasa lutalica i da bi kao jedini izlaz bila eutanazija. Ja lično mislim da je uspostava skoništa, azila za životinje i higijenskih servisa mogao biti idealan projekt koji bi uposlio mnoge mlade ljude sa biroa za zapošljavanje, a tamo veterinara/ki ima mnogo, ostalih potrebnih i kvalikovanih ljudi i da se mogalo napraviti nešto što bi bilo korisno za zajednicu, pa i za same životinje. Poznato je da je pas najbolji čovjekov prijatelj. Djeci koja imaju poteškoće sa govorom ili smetnje u razvoju u mnogim slučajevima mogu biti od pomoći u svladavanju tih prepreka, sticanju samopouzdanja i slično. Dakle, skonište za djecu bi bilo mjesto susreta djece, predškolaraca/školaraca i životinja, ali i mjesto na kojem bi se propisno vršilo udomljavanje. To je sve mogao biti uspješan projekt, da nisu i ovaj dio prepusti neprofesionalcima, rođacima/rodicama koji vrlo malo ili skoro nikako nemaju niti ideja niti volje da nešto urede, pa shodno tome i ostvare dodatne profite za svoje općine, osim za svoje lične interese.
Nikola Lovrinović (2014),
28.09.2015. 12:55:23
Ne ali nešto treba činiti i nisam siguran da je ovaj prijedlog u proceduri
Ljilja Zovko (2014),
17.05.2017. 13:08:10
Kratkoročno moguće, ali probleme treba rješavati dugoročno. Nikakav Zakon nije jači od svijesti ljudske osobe, pa tako i kad su u pitanju psi lutalice, netko ih je pustio na ulicu, bili su nečiji ljubimci a ljubimci su zaštićeni.
Svi vlasnici trebaju biti odgovorni i na prihvatljiv način se osloboditi svojih ljubimaca (ako već moraju), a država mora imati prioritete u zaštiti - čovjek je ispred svega pa životinje koje su opasne mora ukloniti. A osobe koje puštaju pse na ulicu će više paziti ako su Zakoni strožiji i zato se zalažem za Zakon koji će zaštiti stanovništvo od psa lutalica.
Mario Karamatić (2014),
24.09.2015. 19:35:09
Neće se riješiti, hoće umaniti ali treba biti svjestan da se ni psi lutalice ne mogu doživotno držati u prihvatilištima.
Svjedočimo sve većem broju napada pasa lutalica na ljude a po momu mišljenju ipak ljudi i njihova sigurnost trebaju biti na prvom mjestu.
Halid Genjac (2014),
10.10.2015. 03:47:54
To nije prihvatljivo rješenje i ne bih ga komentarisao
Šemsudin Mehmedović (2014),
25.09.2015. 20:38:25
Ne smatram da bi se to pitanje rijesilo na takav nacin, ali treba ga rjesavati kako to rjesavaju neke od opcina u BiH....to je jedno veoma vazno pitanje zarad sigurnosti građana BiH, narocito djece...
Da li smatrate da bi sankcije propisane ovim zakonom trebale biti oštrije?
Pitanje postavljeno puta: 111
Senad Šepić (2014),
30.12.2015. 23:31:32
da.
Mirsad Mešić (2014),
26.09.2015. 10:21:28
da
Maja Gasal-Vražalica (2014),
22.04.2016. 12:39:41
Prvo treba Ministarstvo za vanjsku trgovinu i ekonomske odnose BiH da odgovori zašto još uvije nije donešen Pravilnik o mikročipiranju pasa i mačaka, zašto nije uspostavljen jedinstveni registar za pse i mačke, odnosno vlasnike pasa i mačaka? Dakle, mi još uvijek nismo doesgli djelimičnu implementaciju ovog dijela Zakona zbog gore navedenih nedostataka, pa samim time nigdje nema u Izvještaju o radu Ureda za veterinarsto BiH ni jedne rečenice o primjeni ovog Zakona, nema ni preporuka za njegovu dosljedniju primjenu i slično. To znači da se trenutno nitko ne bavi ovim dijelom kazni, jer ne znate kome da ih napišete zbog nepotojanja registra, a kamoli da znamo da li je visina kazne zadovoljavajuća, da li se pokazala opravdanom ili treba poraditi na Izmjeni i dopuni ovog člana Zakona. Dakle, Ured za veterinarstvo BiH će i dalje dobivati zastupnička pitanja po ovom pitanju.
Nikola Lovrinović (2014),
28.09.2015. 12:57:39
Ove ili bilo koje sankcije prema neodgovornim vlasnicima životinja bi konačno trebalo primjenjivati i to je efikasnije od eutanazije ili sličnih mjera
Ljilja Zovko (2014),
29.06.2017. 15:23:15
Poštovani,
smatram da je Zakon dobar pa i sankcije.
Lijepi pozdrav
Mario Karamatić (2014),
24.09.2015. 19:36:50
Ne.
Halid Genjac (2014),
10.10.2015. 03:45:09
Smatram da bi sankcije propisane ovim zakonom trebale biti oštrije i preciznije određene kako bi bile efikasnije
Šemsudin Mehmedović (2014),
17.10.2015. 09:21:17
Naravno da bi sankcije trebale biti ostrije, jer to doprinosi vecem stepenu postivanja zakonskih odredbi!