Članom 1. ovoga zakona mijenja se član 4. stav 1. postojećeg zakona. Na ovaj način, savjetodavna djelatnost u Federaciji BiH provodi se prema Srednjoročnoj strategiji pružanja savjetodavnih usluga, te srednjoročnom i godišnjem programu rada. Do sada su ovi programi bili opisani kao dugoročni i godišnji. Također, produžava se rok na koji se Strategija donosi sa pet na sedam godina.
Članom 2. mijenja se postojeći član 6. Jezički se uređuje odredba važećeg zakona po kojoj su vršioci savjetodavne djelatnosti dužni da obezbijede tajnost ličnih ili pojedinačnih podataka.
Članom 3. dopunjava se postojeći član 8. i dodaju se novi stavovi 4. i 5. Ovim stavovima se određuje da federalni ministar donosi srednjoročni program rada Javne poljoprivredne savjetodavne službe u Federaciji BiH za period od tri godine, kao i godišnji program rada Javne poljoprivredne savjetodavne službe u Federaciji BiH. Za poslove izrade programa, federalni ministar imenuje komisiju.
Član 4. određuje da kantonalne savjetodavne službe rade na osnovu Strategije srednjoročnog i godišnjeg programa rada za Federaciju BiH. Ova izmjena je u skladu sa prethodnim izmjenama vezanim za vremenski okvir programa rada.
Član 5. dodaje novi stav u članu 13., koji je vezan za poslove od posebnog značaja za BiH, a koji proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Evropske unije i njenih država članica i Bosne i Hercegovine u oblasti poljoprivrede. Novi stav određuje da će ovi poslovi biti utvrđeni srednjoročnim i detaljno razrađenim godišnjim programom rada Javne savjetodavne službe, na osnovu kojih će biti planirana potrebna finansijska sredstva.
Član 6. detaljnije definiše uslove na osnovu kojih Federalno ministarstvo izdaje dozvolu za rad – licencu savjetodavnim službama.
Član 7. pojednostavljuje i ubrzava početak rada privatnih savjetodavnih službi.
Član 8. definiše da se lista odobrenih i brisanih savjetodavaca iz Registra savjetodavaca objavljuje na web stranicama Federalnog ministarstva, a ne u “Službenim novinama Federacije BiH", kao što je do sada stajalo. Dalje, dodaju se uslovi koje moraju ispunjavati visokoškolske ustanove i/ili stručne organizacije kojima se povjerava javno ovlaštenje za obavljanje poslova obuke. Ovi uslovi definisat će se Pravilnikom kojeg donosi federalni ministar.
Članom 9. uređuje se oblik i forma obuke koju moraju proći fizička lica kako bi stekla uslov za polaganje stručnog ispita. Obuka se provodi u skladu sa Programom teoretske i praktične obuke, koju donosi komisija imenovana od strane Federalnog ministarstva. Certifikovani savjetodavci u svrhu permanentnog sticanja znanja prolaze obaveznu obuku jednom u tri godine. Naknade troškova obuke snose podnosioci zahtjeva, dok za službenike javnih savjetodavnih službi troškove snosi organ u kojem su ti službenici uposleni.
Članom 10. u potpunosti se mijenja postojeći član 20. Ovim izmjenama Federalno ministarstvo se stavlja u nadležnost za organizaciju i provođenje Programa teoretske i praktične obuke za certifikovanje poljoprivrednih savjetodavaca, polaganje stručnog ispita i izdavanje certifikata. Ove poslove Federalno ministarstvo može povjeriti visokoškolskim ustanovama i/ili stručnim upravnim organizacijama u Federaciji BiH registrovanim za obrazovanje u poljoprivredi. Obuka se organizuje u vidu predavanja, obuke na daljinu putem interneta, praktične nastave, vježbi izrade poslovnih planova, izrade programa i projekata, vođenja poljoprivrednog knjigovodstva i sl.
Članom 11. određuje se da inspekcijski nadzor u provedbi ovog zakona vrši federalna poljoprivredna inspekcija, organizovana u Federalnoj upravi za inspekcijske poslove, i kantonalne poljoprivredne inspekcije, organizovane u okviru kantonalnih organa za inspekcijske poslove.
Članom 12. definišu se nadležnosti federalne poljoprivredne inspekcije i kantonalnih inspekcija prilikom vršenja nadzora, te njihova ovlaštenja u odnosu na uočene prekršaje ovoga zakona.