Ovim zakonom se Zakon o cestovnom prijevozu na području Tk dodaje, uz Zakonom o cestovnom prijevozu Federacije Bosne i Hercegovine i Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima, kao izvor uslova koji se moraju ispuniti da bi se dobila dozvola za bavljenje djelatnosti prevoza putnika.
Učinjene su i određene dopune „tehničkog karatkera“ gdje se pored pojma „potvrda“ dodaj i pojam „uvjerenja“, kao neophodnih dokumenata koje prevoznik mora posjedovati.
Izmjenom stava u Članu 6 dodaje se izuzetak gdje vozilo koje se bavi taksi prevozom (4+1) može obavljati javni prevoz. Vozila koja imaju od (1+1) do (1+8) ne mogu se baviti javnim prevozom.
Nadalje, detaljnije se opisuju radnje koje mogu dovesti do neurednog održavanja putničke linije. Tako da se prevoznici koji ne koriste stanicu, staju na nepropisana stajališta, primaju putnike na nepredviđenim mjestima mogu biti sankcionisana od strane nadležne inspekcije.
Dopune su vidljive i u obavezi općinskih organa koji su dužni da u roku od 30 dana dostave Ministarstvu jedan komplet svih usklađenih i ovjerenih redova vožnje, te u skladu sa dopunama i Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove.
Izmjenama koje donosi ovaj Zakon brišu se mogući izuzeci, te u skladu sa izmjenama prevoznik pri obavljanju ugovorenog prijevoza ne može ustupiti prijevoz drugom prijevozniku (podvozaru).
Dosadašnjim zakonskim rješenjima Rješenje za vršenje prijevoza tereta za vlastite potrebe u poljoprivredi od strane fizičkog lica je izdavala nadležna općinska služba, a ovim izmjenama to je nadležni općinski organ. U ovom članu dodana su 2 nova člana, kojima se reguliše u slučaju da fizičko lice nema vozačku dozvolu te se ostavlja mgućnost da tim vozilom upravlja uposleni radnik koji posjeduje vozačku dozvoli.
Zakon donosi detaljnije regulisanje neophodnih uslova koje pravna osoba koja se bavi pružanjem taksi usluga mora ispunjavati da bi dobila rješenje o korištenju taksi stajališta. Ti uslovi su „...mora imati registrirano poslovno sjedište ili registriranu poslovnu jedinicu i registrirana vozila s TA registarskom oznakom u općini u kojoj podnosi zahtjev za izdavanje rješenja za korištenje taksi stajališta.“.
Dodavanjem novog Člana 32a uvodi se procedura za dobivanje neophodnih „TA registarskih oznaka“. Ovu potvrdu izdaje nadležno Ministarstvo.
Izmjenama se uređuju taksi stajališta kao „...propisno uređene i označene javne površine u općoj upotrebi, namijenjene za parkiranje taksi vozila u cilju prijema putnika za prijevoz.“ Tako da se iz ovog člana izbacuju dijelovi kojima se određivalo da taksi vozila primaju putnike po redu dolaska na taksi stajalište, kao i prijema narudžbi i prijevoza putnika prema redoslijedu.
Plan razmještaja i broj taksi stajališta, te broj stajališnih mjesta na taksi stajalištima koja se nalaze na javnim površinama, na kraju tekuće za narednu godinu prema ovom Zakonu predlaže nadležni općinski organ uz konsultaciju sa općinskim udruženjima taksi prijevoznika. Dosadašnjim zakonskim rješenjima se tražila saglasnost općinskog udružena taksi prijevoznika. Rješenje o korištenju taksi stajališta izdato pravnoj osobi mora sadržavati i podatke o vozilu za koje je izdato inače se smatra ništavim.
Rok za konsultaciju po pitanju Plana razmještaja i broja taksi stajališta iznosi 15 dana po ovom zakonu. Ukoliko se udruge i općinski organ ne mogu usaglasiti oko Plana, nadležni općinski organ će Plan uputiti Ministarstvu.
Ovaj Zakon donosi i novi način korištenja, raspored, red i rad na taksi stajalištima i rad mimo matične općine. Tako da se prema ovim odredbama Prijevoznik koji ima registriranu taksi djelatnost i rješenje o taksi stajalištu u matičnoj općini ne može vršiti taksi prijevoz na području druge općine.
Taksi stajalište se dodjeluje jednom taksi vozilu, uz moguće izuzetke koje predviđa ovaj zakon. Ti izuzeci se regulišu pravilnikom koji donosi nadležni općinski organ.
Zakon zabranjuje prijem putnika u zoni raskrsnice, bez dosadašnjih izuzetaka koji su navodili određenu udaljenost od raskrsnice u metrima.
Zakon definiše da se cjenovnik taksi usluga donosi od strane prevoznika uz suglasnost Ministarstva. Iz ove procedure eliminiše se opštinski organ i udruženje taksi prevoznika, koji su bili ovlašteni do sada da donose ove cjenovnike. Cjenovnik mora biti istaknut na vidnom mjestu u vozilu.
Uslovi koji su potrebni za dobijanje dopunske taksi oznake se ovim Zakonom mijenjaju.
Nadležni inspektor prema izmjenama koje donosi ovaj zakon može uputiti taksi prevoznika na vanredni tehnički pregled te isključiti to vozilo iz saobraćaja oduzimanjem saobraćajne dozvole.
Zakon donosi izmjene u pogledu visina nocčanih kazni za prekršaje koje prevoznik napravi. Tako da se visina kazni za prekršaje koja je iznosila od 2.000,00 do 10.000,00 KM smanjuje na 1.000,00 do 5.000,00KM, kazne za prekršaje u iznosu od 1.000,00 do 5.000,00 KM se smanjuju na 1.000,00 do 5.000,00KM, te kazne koje su bile u rasponu od 300,00 do 2.000,00KM sada su od 300,00 do 1,000,00KM.