Senad Šepić je rođen 1977. godine u Cazinu. Diplomirao je historiju na Filozofskom fakultetu u Sarajevu 2003. godine, a 2012. godine magistrirao na Pravnom fakultetu. Bio je član stranke SDA od 1995. do 2017. godine. Predsjednik Asocijacije mladih SDA-a i član Predsjedništva SDA-a je bio od 2001. do 2009. godine, a 2009 godine biva izabran za potpredsjednika Stranke što je bio narednih šest godina. Za predsjednika OO SDA Cazin je izabran u aprilu 2015. godine i tu funkciju obavljao do isključenja iz stranke. Bio je osnivač i direktor Političke akademije SDA.
Zbog javnog zagovaranja demokratizacije stranke i protivljenja unutarstranačkim izbornim manipulacijama, biva isključen iz SDA u aprilu 2017. godine.
U septembru 2017. godine, na Osnivačkoj skupštini novog političkog projekta u BiH – Nezavisni blok, biva izabran za Predsjednika.
Pitanje: Kada se povećaju akzine na gorivo od 15pf i izgrade planirane dionice, da li to znači da će nastavak neizgrađenih dionica također biti podložan povećanju akciza na gorivo sa uzimanjem novih kredita za izgradnju? Ovo pitanje postavljam jer su izgrađene dionice od trenutnih 10pf akciza a za nastavak potrebno još 15pf. Da li će za kraj biti potrebno još 15pf na ovih zbirnih 25pf?Drugo pitanje glasi: Koji je smisao graditi autoput/autocestu koja nije isplativa. Mi ćemo dignuti kredite i opteretiti privredu i životni standar akcizama na gorivo, a onda nakon toga nakon izgradnje bićemo zaduženi i nećemo moći vraćati kredite, a autoput/autocesta neće biti samoodrživi i isplativi. Dovesćemo se u situaciju kao HR da je pred prodajom svojih naisplativijih dionica autoputa/autoceste. Zar nije lakše, odmah dionicu dati pod koncesiju?