Pitanje: Kakvi su planovi o povezivanju Krajine autoputevima sa ostatkom države?
Odgovor: KO SDA USK je svjestan loše povezanosti USK sa ostatkom države i u tom smislu je postigao politički konsenzus unutar KO SDA kao i sa koalicionim partnerima na kantonu po ovom pitanju. naime, smatramo da je prvenstveno neophodno uvezivanje općina unutar USK te je dogovoreno da se ubrzano nastavi izgradnja puta Bihać-Bosanska Krupa preko Srbljanskog platoa, da se krene izgradnjom brze ceste Bihać-Cazin (u prvoj fazi) sa povezivanjem Velike Kladuše, Bužima i Bosanske Krupe. u dijelu pravca prema Sarajevu da se ide na treće trake Ripač-Gorjevac i Lanište-Ključ, kao sadašnja realnost i ekonomska održivost i opravdanost . Kao što je poznato u projektima federalne vlade je planirano povezivanje Donjeg Vakufa sa čvorištem u Lašvanskoj dolini, što bi također obezbjedilo bolju i bržu komunikaciju Krajine sa ostatkom države. U ovom smislu bolje povezanosti kao strateški projekti USK su definirani i aerodrom Bihać kao i aktiviranje Unske pruge što bi definitivno dalo zamah razvoju USK.
Datum odgovora: 08.10.2015
Pitanje: Zašto ste glasali za imenovanje Nikole Poplašena u Upravni odbor za visoko obrazovanje BiH?
Pitanje: Ko je nadležan za reformu pravosuđa na nivou BiH, ko je odgovoran za formiranje vrhovnog suda BiH?
Pitanje: Da li postoji mogućnost za eventualnu privatizaciju BiH premijer fudbal lige?
Pitanje: Da li smatrate da trenutno u BiH treba napraviti istraživanje o potražnji poslova te u odnosu na rezultate napraviti neku vrstu revizije zanimanja, odnosno odsjeka na univerzitetima? Mislim da se previše stvara obrazovane radne snage na nepotrebnim poljima.