Ljilja Zovko

Ovo je profil iz mandata (2014)

77%
Broj pitanja: 22
Broj odgovora: 17
Stranka
HDZ BiH
Parlament
Parlamentarna skupština BiH
Dom parlamenta
Dom naroda
Kratka biografija
Ljilja Zovko je rođena 1958. godine, diplomirala je na ekonomskom fakultetu u Mostaru, članica Hrvatske demokratske zajednice Bosne i Hercegovine, politički se aktivirala 2010. godine kada je izabrana za zastupnicu u Parlamentu ispred Hercegovačko neretvanske županije. Radno iskustvo stekla je u bankarstvu (preko 30godina) od pripravnika do direktorice poslovnice.
Izborna jedinica
409 - IZBORNA JEDINICA 9
Pozicija
Delegatkinja
Broj osvojenih glasova
3174

Pitanje: Uz podršku ovakvom prijedlogu, uzet ću za pravo da ukažem na još neke suštinske izmene istog Zakona. Naime, odredbom odredbu člana 71. stav (1) tačka a) alineja 4) propisano je da radni odnos prestaje po sili zakona ako zbog izdražavanja kazne zatvora zaposlenik odsustvuje s rada duže od tri mjeseca i to danom stupanja na izdržavanja kazne. Dakle, bez obzira što je zaposlenik pravosnažno osuđen na kaznu zatvora zbog učinjenog krivičnog djela, u slučajevima da zbog nekih objaktivnih nemogućnosti ne stupi odmah na izdržavanje te kazne (npr. propust suda ili nedostatak smještajnih kapaciteta u zatvoru), poslodavac (država) mu ne može otkazati ugovor o radu.Imajući u vidu da je rad u institucijama BiH privilegija kakvu mnogi zloupotrebljavaju, cijenim da je potrebno bez odlaganja predložiti izmjenu u smislu da prestanak radnog odnosa po sili zakona nastupa odmah sa pravosnažnošću presude kojom je zaposleno oglašen krivim. Da li je uopće izvjesno očekivati ovakav, logičan i prijeko potreban prijedlog, u skorije vrijeme?

Pitanje postavljeno: 19.12.2017  Podijeli. Vidi pitanje

Pitanje na zakonu: Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o radu u institucijama BiH - Maja Gasal-Vražalica

Vidi sva pitanja na zakonu

Odgovor:

Osobno mislim da treba napraviti analizu svih zlouporaba u ovom smislu kako bi mogli relevantno odlučivati.  Iz iskustva znam da jedino nakon temeljite analize slučaja možete vjerodostojno ocijeniti udio problema i potrebu izmjene zakona sa svim potencijalnim rizicima. Mislim da se prevencija uspješno provodi i transparentnošću i zakonom o slobodi pristupa informacijama, sa fokusom na učestalost "propusta" pravosuđa i obvezno objavljenim imenom sudca / tužitelja koji je napravio propust.


Datum odgovora: 23.01.2018