Damir Marjanović rođen je 26. augusta 1974. godine u Sarajevu, te je Sarajevo njegovo prebivalište. Po nacionalnost je hrvat i stranka kojoj pripada je Naša stranka. Završava Prirodno–matematički fakultet Univerziteta u Sarajevu i u sklopu svog obrazovanja postaje doktor nauka. Po zanimanju je univerzitetski profesor. Radno iskustvo: - 2000 – 2014 – Univerzitet u Sarajevu (Institut za genetičko inženjerstvo i biotehnologiju); - 2012 -2013 – Ministarstvo obrazovanja, nauke i mladih Kantona Sarajevo; - 2014 -2019 – Internacionalni Burch Univerzitet. Od 2017. godine član je je predsjedništva Naše stranke. Oženjen je. U toku mandata 2018. - 2022. napustio je Našu stranku te u Domu naroda Parlamenta FBiH djelovao je kao nezavisni delegat. Jedan je od osnivača strane Za nove generacije.
Pitanje: Pozz , kada će biti smijenjen direktor agencije za oduzetu imovinu , te biti naložena revizija agencije ? Izvještaj je odavno oboren , a da ste pročitali sve izvještaje do sad svi bi bili oboreni te i uočili krađu Federacije ! Lp
Odgovor:
Izvinjavam se na malo kasnijem odgovoru, iz nekog razloga informacija o postavljenom pitanju mi nije bila u regularnom inboxu. Direktora navedene agencije postavlja i smjenjuje Vlada FBiH. S obzirom da nemam nikakve informacije o aktivnostima Vlade glede ovoga procesa, ohrabrujem Vas da me kontaktirate na službeni email i pošaljete konkretne dokumente i formu pitanja koju želite da postavim premijeru na nekom od sljedećih zasjedanja Doma naroda. Hvala unaprijed!
Pitanje: Poštovani,da li zaista mozemo doci u situaciju da prvi nasljedni red placa porez na nasljednu imovinu kucu stan i sl. Efekat tog zakona ce sigurno biti da ce se vrlo malo nekretnina onda pravilno voditi u katastru!Mali broj ljudi ce sebi priustiti luksuz da prevede nekretninu. Mislim da ce nastati haos u oblasti katastra nekretnina, i za ovo malo sto je uredjeno.LP
Pitanje: Da li se ovim izmjenama i dopunama organi uprave u Federaciji BiH ograđuju od izvršenja sudskih presuda po bilo kom osnovu? Jer se u prijedlogu eksplicitno kaže: „tako što se vrše izmjene zakonskih odredbi koje se odnose na postupak izvršenja na suvlasničkom dijelu nekretnine, prodaju nekretnine na drugom odnosno trećem ročištu, te izvršenje na sredstvima ustanova koje se finansiraju iz budžeta i obavljaju poslove u javnom interesu. „Dalje, obrazloženje ovih izmjena sadrži i slijedeće:„Odredbom člana 1. ovog zakonskog nacrta vrši se intervencija na članu 8. Zakona na način da se mijenja odredba stava (3). Navedena zakonska izmjena je potrebna kako sud ne bi svaki put morao posebno u skladu sa članom 8. zakona pozivati tražitelja izvršenja da uredi svoj prijedlog za izvršenje u pogledu provodivog predmeta i sredstva izvršenja.“A član 13 ovih dopuna i izmjena glasi:„Član 13. U članu 63. st. (3) i (4) mijenjaju se i glase: „(3) Izvršenje će se obustaviti ako je postalo nemoguće. Prije donošenja rješenja o obustavi izvršenja sud će tražioca izvršenja pozvati da podnese prijedlog iz člana 8. stav (3) ovog zakona u roku od 15 dana od dana prijema poziva.“Da li to znači da sud može naložiti obustavu izvršenja i u situacijama kada tražilac izvršenja bude sprijećen na vrijeme reagovati ( kao što su smrt, bolest, put itd)