Admir Čavalić rođen je u Tuzli 4.10.1987. godine. Ekonomski je analitičar, predavač i istraživač, koji je najpoznatiji kao osnivač udruženja "Multi". U Tuzli je završio osnovnu školu "Jala" i Gimanziju "Meša Selimović". Krajem 2011. završava Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli gdje je naknadno odbranio dva magistarska rada (2015 i 2017. godine). Trenutno je doktorant i asistent predavač na navedenom fakultetu. Od neformalnog obrazovanja, izdvaja se LAAD program pod mentorstvom Francisa Fukuyame (Sarajevo, Bosna i Hercegovina), Atlas Leadership Academy pod mentorstvom Tom G. Palmer (Fairfax, SAD) i CPR istraživačka škola (Koči, Indija). Od 2021. godine, Čavalić je vijećnik u Gradskom vijeću Tuzla ispred Stranke za Bosnu i Hercegovinu (SBiH).
2018. godine u biografskom lesikonu "Ko je ko u Bosni i Hercegovini", Admir Čavalić je uvršten među najutjecajnije osobe u Bosni i Hercegovini, čija djela i akcije pozitivno doprinose toj zemlji.
Pitanje: Na koji će način potrošači biti zaštićeni kada je riječ o prodaji na daljinu i pružanju usluga putem elektronske trgovine?
Odgovor:
Poštovani,
Zahvaljujem na pitanju i za interesovanje za ovaj vrlo bitan zakon. Iako se u okviru Zakona o unutrašnjoj trgovini FBiH uvodi pojam, koncept online trgovine, to je još uvijek daleko od zakonskog okvira odnosno uređenosti u zemljama članicama EU. Zakon znatno zaostaje i u smislu rješenja u odnosu na susjednu Srbiju. Sa kolegama sa problematizirao navedeno u okviru stručnog rada koji je dostupan ovdje: https://shorturl.at/r4f9o ("It is not an EU law: The critical overview of the Draft Law on the internal trade of the FB&H" - na engleskom jeziku je pisan). Šta nedostaje u našem zakonu u odnosu na Srbiju npr.? Sljedeće:
Šta to znači u kontekstu potrošača odnosno Vašeg pitanja? Pa prije svega da nema zaštite u vezi prodaje na daljinu izvan zakonodavnog okvira FBiH. Također nisu regulisani elektronski ugovori niti izvršeno dodatno usklađivanje sa EU direktivama. Međutim, ipak se u okviru predloženog zakona u članu 50. i 51. se nudi određena regulacija elektronske trgovine. Prije svega u vezi informacija koje je trgovac dužan osigurati kupcu. To je početak. Novi Zakon o zaštiti potrošača bi trebao adekvatnije regulisati navedeno.
Svako dobro i hvala još jednom. Stojim na raspolaganju za buduća pitanja.