Rođen je 15.01.1961. u Goraždu. Po zanimanju je profesor odbrane i sigurnosti, a diplomu je stekao na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu.
Pitanje: Da li smatrate da je opravdano povećanje troškova za bruto plaće i naknade u odnosu na 2017. godinu?
Odgovor:
Na Vaše pitanje se može odgovoriti višestruko. Opravdanim i veoma Važni smatram smatram povećanje izdataka za plate i naknade koje se u nacrtu budžeta vide na sledećim kodovima:
Vjerovatno povećanje za poseban odjel sudstva
611 |
Plaće i naknade troškova zaposlenih |
5.037.686 |
2.448.254 |
7.710.614 |
7.710.614 |
Vjerovatno povećanje za poseban odjel tužilaštva
611 |
Plaće i naknade troškova zaposlenih |
1.830.485 |
712.639 |
3.265.068 |
3.265.068 |
Ovo je povećanje za posebne odjele sudstva i tužilaštva za početak implementacije Zakona o borbi protiv organizovanog kriminala i korupcije. Po mom mišljenju jedina karika koja nedostaje je Zakon o porijeklu imovine. Sa ova dva zakona stanje u FBiH bi moralo da se promijeni na bolje. Međutim ostala povećanja na kodovima plata i naknada u mnogim ministarstvima nije ništa drugo nego zloupotreba moratorijuma na zapošljavanju u Javnom sektoru.
Nedopustivim smatram sledeća povećanja iz Nacrta budžeta:
ZA DOM NARODA SU POVEĆANE U NACRTU ZA 246.200 KM
ZA PREDST.DOM SU POVEĆANE U NACRTU ZA 114.300 KM
UKUPNO POVEĆANJE ZA PLATE I NAKNADE POSLANIKA: 360.500 KM
POVEĆANJE NA KODU ZA PLAĆE I NAKNADE ZA : 440.000 KM
611 |
Plaće i naknade troškova zaposlenih |
6.778.200 |
3.364.285 |
7.152.336 |
7.033.500 |
povećanje plaća i naknada za 117 hiljada KM
Plaće i naknade troškova zaposlenih |
2.392.777 |
1.026.524 |
2.631.631 |
2.509.030 |
Ovo su primjeri povećanja plaća i naknada koji su nedopustivi.
Sdruge strane ukoliko se ne povećaju plaće u realnom sektoru teško da možemo računati da će radnosposobno stanovništvo ostati u FBiH.
Moj stav je nedvosmislen i to je stav DF, radnici i njihova prava lijevo, većina ostalog kontrola i restrikcija i povećano djelovanje organa gonjenja, sudstva i tužilaštva.
Hvala na postavljenom pitanju.