Rođen 23.05.1982. godine u Gračanici. Po zanimanju je diplomirani ekonomista.
Pitanje: Poštovani, zakonom o zdravstvenom osiguranju koji je na snazi je izvršena diskriminacija studenata koji su u statusu "imatrikulanta", kojeg student ima kada je proveo odredjeno vrijeme u statusu apsolventa i ako u roku od godinu dana ne zavrsi fakultet gubi pravo na zdravstveno osiguranje. Obzirom da se takva osoba javlja na zavod za zapošljavanje sa diplomom srednje škole, ne vidim razlog da mu bude uskraćeno pravo na zdravstveno osiguranje na osnovu boravka na birou sa srednjom školom. Takođe znamo da je nerijetka situacija kod nas da student ima jedan ili dva ispita koje ne može dati kod jednog profesora iz "raznoraznih" razloga , i onda nakon godinu dana boravka na birou on gubi pravo zdravstvenog osiguranja. Tako da imamo studenta koji ne može da položi zadnji ispit ,korak je do diplomiranja,na birou je sa srednjom školom prijavljen, a gubi status zato što se vodi pod statusom imatrikulant, te mislim da je ovaj zakon diskriminirajući.Ovim putem pitam parlamentarce koji se razumiju u ovu oblast da li smatraju da je ova stavka u zakonu dirkiminirajuća, i da li žele i mogu da učine sve da isprave nepravdu prema ovoj kategoriji studenata.Hvala.
Odgovor:
Postovani, upucena je inicijativa sa moje strane na jednoj od sjednica skupstine TK, svim nadleznim institucijama ukljucujuci i federalni parlament da se, u naanjem ovo pitanje vrati u formu rasprave. Takodjer, licno tvrdim da postoje slucajevi kada se zadnji ispit polaze dvije ili vise godina. U konacnici, zbog jedne takve situacije je i jedan nas student obznanio da se ispisuje sa fakulteta zbog tog zadnjeg ispita.
Naravno da je zakon diskriminirajuci za studenta i to po dva osnova:
-student koji je prethodno dao 29 ispita nije sposoban da da zadnji ispit 2 godine, stap ima dva kraja student i profesor. Nisam do sada cuo da se objektivno preispitala odgovornost ijednog profesora. Sto bi pravnici kazali uvijek se presumpira odgovornost studenta. Sa druge strane postoji i nesto sto je devijacija u obrazovnom procesu, a to je da je zadnji ispit prakticno devalvirao prethodno steceno znanje, sto apsolutno nema logike. I sam sam bio student i pocesto sam znao kada profesor ustane na lijevu nogu.
- sam proces lijecenja za tog studenta je temeljen na "lijevoj nozi profesora", ovo namjerno kazem jer mi nema logike da student do zadnjeg ispita nije nista naucio. Cak i da je tacno da nije naucio, pitanje je koji su ga to profesori pustali do zadnjega ispita.
Hvala Vam postovani sto ste nas podsjetili na ovu problematiku, istina pokrenuta je od strane SDA na skupstini TK ali vec na narednoj cemo traziti odgovore od nadleznih o rijesavanju ovog problema.