Slađan Ilić

Ovo je profil iz mandata (2014)

90%
Broj pitanja: 21
Broj odgovora: 19
Stranka
SDP
Parlament
Skupština tuzlanskog kantona
Kratka biografija

Nakon završene osnovne i srednje Elektrotehničke škole u Tuzli, stiče zvanje diplomiranog ekonomiste.
Prva radna iskustva stiče u privatnom sektoru, najprije kao zaposlenik, a potom i kao samostalni poduzetnik.
Od 2006. do 2011. godine profesionalno je angažovan na realizaciji programskih aktivnosti Socijaldemokratske partije Bosne i Hercegovine.
Na lokalnim izborima 2000. godine Slađan Ilić je izabran, ispred Socijaldemokratske partije BiH, za vijećnika u Opštinskom vijeću Tuzla. I na narednim lokalnim izborima (2004. i 2008. godine) biran je u Opštinsko vijeće Tuzla, a obavljao je funkciju predsjednika Kluba vijećnika SDP BiH.
Na Opštim izborima u BiH 2010. i 2014. godine izabran je za poslanika u Skupštinu Tuzlanskog kantona. Trenutno je na poziciji zamjenika predsjednika Skupštine Tuzlanskog kantona i delegat je u Domu naroda Federacije BiH.
Član je glavnog odbora Socijaldemokratske partije BiH i Predsjedništva Kantonalnog odbora SDP BiH Tuzla.

Izborna jedinica
Pozicija
Broj osvojenih glasova
3357

Pitanje: Uvaženi g-din Ilić,Da, u pravu ste - u pitanju je lapsus calami koji sam načinio kada sam u prethodno postavljenom pitanju pomenuo suficit dok sam, zapravo, mislio na deficit u financijskom poslovanju zdravstvenih ustanova svih nivoa zdravstvene zaštite. Izvinjavam se na nenamjerno načinjenoj grešci, a Vama zahvaljujem za korekciju iste.Savršeno mi je jasno da je legislativa o kojoj razgovaramo postavljena na federalni nivo, ali smatram da bi - u realnoj i pravnoj državi - poslije godina kumuliranja deficita u zdravstvenim ustanovama, na tapet prvo morala doći temeljita i duboka analiza menadžmenata zdravstvenih ustanova, odnosno, kompetencije i stvarna stručnost o kojoj sam već govorio (pravna i ekonomska), da se ne ponavljam. Znajući da je sektor zdravstvene zaštite, vis a vis nadležnosti, podijeljen između Federacije i kantona, ne smatram da kantonalni/federalni poslanici, nakon uviđanja loše situacije u poslovanju zdravstvenih ustanova čiji su osnivač kantoni/Federacija, nisu mogli i nisu morali napraviti dublju analizu realnih uzroka tako - neću reći loših - nego katastrofalnih trendova, te pokrenuti inicijativu prema nadležnom federalnom organu za izmjenu predmetnog zakonodavstva. Dakle, ne postoji objektivna mogućnost aboliranja bilo koga ko je bio involviran u rad zakonodavnih tijela, a ko je i pored saznanja o katastrofalnom poslovanju zdravstvenih ustanova propustio temeljito isčitati predmetne zakone i tražiti njihovo noveliranje.Samo za podatak, navešću da prema podatku koji je stručno obrađen i pretočen u znanstveni rad, u USA, od 6.500 menadžera koji se nalaze na čelu zdravstvenih ustanova, njih samo 235 su ljekari. Govori li nam to nešto ? Da li nam je pri noveliranju postojećih i donošenju novih zakona bitno slijediti nauku i njenu riječ ili javnu raspravu u kojoj predominantno susrećemo osobni interes/osobne interese ? Stava sam da nauka uvijek mora imati posljednju riječ - bez obzira na osobne želje, interese i stremljenja.Rekoste da ste otvoreni za razgovor i inicijative, pa Vas molim za zakazivanje termina (odnosno, informaciju na koji način mogu zakazati termin kod Vas) u kojem bismo razmijenili konkretna mišljenja i stavove po ovom pitanju i po drugim pitanjima koja se neposredno ili posredno dotiču ove oblasti.Očekujući Vaš odgovor,S poštovanjem.Dipl. iur. Boris Vukušić

Pitanje postavljeno: 10.03.2016  Podijeli. Vidi pitanje

Odgovor:

bio razgovor


Datum odgovora: 19.07.2017