Zlatko Miletić rođen je 1966. godine u Sarajevu, a Vojnu akademiju završio je u Beogradu i Sarajevu. Na mjestu Generalnog sekretara Demokratske Fronte je od decembra 2015. godine. Tokom 1996. godine bio je pomoćnik ministra za politiku, portparol, šef JPS-a u Federalnoj upravi policije, sve do 2002. godine kada postaje šef za borbu protiv terorizma u BiH i savjetnik za sigurnost Predsjedavajućeg Vijeća ministara. U decembru 2010. godine imenovan je za izvršnog direktora Agencije šefova policija jugoistočne Europe. Od maja 2013. do maja 2015. godine bio je Ambasador BiH at large pri Ministarstvu vanjskih poslova zadužen za pitanja i borbu protiv organizovanog kriminala i terorizma, odakle je došao na mjesto Savjetnika u kabinetu Ministra sigurnosti BiH. Nakon izbora 2018. godine dobija poziciju delegata u Domu naroda Parlamenta Bosne i Hercegovine. U toku mandata 2018. - 2022. napustio je DF te postao član strane Za nove generacije (ZNG).
Pitanje: Postovanje gospodine mileticu pitanje je u vezi zakona sluzbi u oruzanim snagama bih u vezi starosne granice za vojnike sad je 40 godina i na biro dali je se nekad razmisljalo o sistemskom rjesavanju vojnika produzenju starosne granice ili na neki drugi nacin nakon 20 godina sluzbe vojnik ode na biro sad po izmjenam zakona cak hoce ukinu i nato trust fond mada je i to malo.veliki pozdrav
Odgovor:
CIJENJENI,
U VEZI SA RADNO-PRAVNIM STATUSOM UPOSLENIKA, VOJNIKA U OS BIH I POMJERANJU STAROSNE GRANICE PREKO 40 GODINA STAROSTI NIJE DO SADA BILO GOVORA. U TOM SMISLU POTREBNO JE DA SE OBRATITE MO BIH I DA EVENTUALNO POŠALJU TU I DR SLIČNE IZMJENE KOJIM ĆE SE GENERALNO PODRŽATI STATUS PROF VOJNIKA U SVAKOM SMISLU SVE ŠTO PREDLOŽITE JA ĆU PODRŽATI.
S POŠTOVANJEM
ZLATKO M.
Pitanje: Kada ćete smanjiti porez na osnovne životne namirnice, npr. hranu, na 7%, kao što to rade zemlje Evropske unije?
Odgovor:
Cijenjeni, zaista je teško odgovoriti na ovo pitanje iako sam i ja zagovornik da zbog siromaštva većine građana u BiZ pojedine proizvode treba potpuno osloboditi poreza znači postotak 0, kao što su kruh , mlijeko, brasno, ulje i sl, proizvode za njegu i higijenu beba itd a istovremeno dodatno oporezovati luksuzne proizvode npr automobile nakit , krznene proizvode, itd. Međutim pta predstavlja problem, nadležne institucije prije svega Ministarstvo finansijs i trezora, Uprava za indirektno oporezivanje pa i neki međunarodni predstavnici smatraju da je neophodno potrebno zadržati jedinstvenu stopu u kontekstu ugrožavanja fisklnog sistema BiH što meni pravo da vam kažem ne djeluje previše uvjerljivi..Bez obzira na navedeno mišljenja sam da treba uvesti različite stope kako i predlažete ali vas molim da s obzirom na činjenicu da ja nisam stručnjak iz oblasti ekonomije i finansijs da se obratite nekom od zastupnika te struke a ima ih nekoliko da opet pokrenu incijativu oko uvođenja difereniranih stopa poreza na način od koga bi više koristi imali građani BiH u kontekstu smanjenja stope siromaštva u BiH.
Pitanje: Smatrate li da će ove odredbe dovesti do transparentnijeg izbornog procesa?
Odgovor:
DA, SASVIM SIGURNO ALI DJELIMIČNO.. JER MNOGE OBLASTI IZBORNOG PROCESA NISU TRETIRANE. MIŠLJENJA SAM DA I DALJE POD HITNO MORAMO UVEST INFORMACIONE TEHNOLOGIJE U IZBORNI PROCES U SVAKOM SMISLU I SAMOG PROCESA GLASANJA, BROJANJA I OBJAVE REZULTATA PROVJERE IDENTITETA DO POTPUNE ZAŠTITE INTEGRITETA PROCESA U SPREČAVANJU IZBORNIH KRAĐA KROZ USPOSTAVU VIDEO NADZORA I SL..
Pitanje: Da li su iznosi novčanih kazni koje se mogu izreći političkim subjektima, njihovim kandidatima i odgovornim osobama, zaposlenim ili angažovanim u izbornoj administraciji, kao i članovima biračkog odbora, previsoki? Trebaju li biti viši?