Razim Halkić je tođen 1.5.1972. godine u Stijeni, gdje je završio osnovnu školu. Srednju matematičko-fizičko računarsku školu završio je 1991. godine u Cazinu, i iste godine upisao Elektrotehnički fakultet u Sarajevu.
Od 1.2.1996. godine zaposlen je u firmi za informatički inženjering Com_Soft d.o.o. Cazin, gdje radi i danas na poslovima pomoćnika direktora za tehničke poslove, edukacije, razvoja i implementacije programskih rješenja za pravna i fizička lica.
Završio je Fakultet za ekonomiju i informatiku, smjer Poslovna informatika 2008. godine, te magistrirao 2016. godine na smjeru Informacione tehnologije, na temu "Radio-frekvencijska identifikacija (RFID)". Učesnik je međunarodne konferencije za RFID u Zagrebu svake godine.
Predsjednik je GO SDP BiH Cazin, član GO SDP BiH, vijećnik i predsjednik vijećnika Kluba SDP BiH Cazin u GV Cazin.
Pitanje: Poštovani zastupnici,Molim vas da prilikom razmatranja Nacrta zakona o djelatnosti psihologa razmotrite i date odgovor na sljedeća pitanja:1. Kome smetaju pedagozi-psiholozi? Ko će imati štetu od toga da u zakonu budu prepoznate diplome pedagoga-psihologa kao sručnjaka koji godinama uspješno obavljaju psihološku djelatnost u struci? Zar nećemo prepoznavanjem njhovih kompetencija u okviru zakona dobiti više kompetentnih stručnjaka koji su potrebni, a time imati i regulisanu psihološku djelatnost?2. Želite li kao predstavnici vlasti poručiti mladim i obrazovanim kompetentnim stručnjacima, pedagozima-psiholozima da nisu dobrodošli i dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u svojoj zemlji u kojoj su stekli obrazovanje, a u zemljama Evropske unije im se priznaju kompetencije i diplome i mogu obavljati psihološku djelatnost?2. Želite li usvojiti zakonski okvir u formi koji će reći da nisu dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u Bosni i Hercegovini, ali su dovoljno dobri da budu psiholozi nijemicma i austrijancima?3. Želite li osporiti diplome pedagoga-psihologa stečene na javnom univerzitetu, i usvajanjem zakonskog okivra koji ne priznaje te diplome, im poručiti da im je bolje da idu iz BiH, ili "kupe" diplome na privatnim univerzitetima "polažući" razliku predmeta, koja treba potvrditi njihove već stečene kompetencije?