Hajrudin Kozarević rođen je 12. 12. 1972. godine u Živinicama. Medicinski fakultet u Tuzli završio je 2001. godine i dobio zvanje doktora medicine. Trenutno je zaposlen u UKC Tuzla na Klinici za radiologiju i nuklearnu medicinu kao ljekar specijalista radiologije. Obavljao je funkciju šefa odjeljenja Interventne radiologije na Klinici za radiologiju i nuklernu medicinu UKC Tuzla.
Član Socijaldemokratske partije BiH (SDP BiH) bio je od 1996. godine do 2008. godine, a potom njen ponovni član od 2019. godine.
Član je Predsjedništva GO SDP-a Živinice, predsjednik Školskog odbora OŠ „Gračanica“ u Gračanici, Živinice, predsjednik Vijeća roditelja Druge osnovne škole Živinice te aktuelni vijećnik u GV Živinice (treći mandat).
Pitanje: Poštovani zastupnici,Molim vas da prilikom razmatranja Nacrta zakona o djelatnosti psihologa razmotrite i date odgovor na sljedeća pitanja:1. Kome smetaju pedagozi-psiholozi? Ko će imati štetu od toga da u zakonu budu prepoznate diplome pedagoga-psihologa kao sručnjaka koji godinama uspješno obavljaju psihološku djelatnost u struci? Zar nećemo prepoznavanjem njhovih kompetencija u okviru zakona dobiti više kompetentnih stručnjaka koji su potrebni, a time imati i regulisanu psihološku djelatnost?2. Želite li kao predstavnici vlasti poručiti mladim i obrazovanim kompetentnim stručnjacima, pedagozima-psiholozima da nisu dobrodošli i dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u svojoj zemlji u kojoj su stekli obrazovanje, a u zemljama Evropske unije im se priznaju kompetencije i diplome i mogu obavljati psihološku djelatnost?2. Želite li usvojiti zakonski okvir u formi koji će reći da nisu dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u Bosni i Hercegovini, ali su dovoljno dobri da budu psiholozi nijemicma i austrijancima?3. Želite li osporiti diplome pedagoga-psihologa stečene na javnom univerzitetu, i usvajanjem zakonskog okivra koji ne priznaje te diplome, im poručiti da im je bolje da idu iz BiH, ili "kupe" diplome na privatnim univerzitetima "polažući" razliku predmeta, koja treba potvrditi njihove već stečene kompetencije?