Damir Mašić, nekadašnji federalni ministar obrazovanja i nauke, rođen je 1979. godine u Gračanici. Fakultet političkih nauka u Sarajevu završio je s 26 godina. Mašić se s 18 godina učlanio u Socijaldemokratsku partiju BiH (SDP BiH), a danas je član Predsjedništva i Glavnog odbora ove partije te predsjednik Kantonalnog odbora Sarajevo.
Od 2015. do 2019. godine bio je politički direktor SDP-a BiH. Mašić je karijeru započeo 2000. godine kao novinar/voditelj na NTV „Hayat“, gdje se zadržao tri godine. Uporedo s ulaskom u novinarstvo, Mašić se kandiduje za zastupnika u Predstavničkom domu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine. Iako nije direktno izabran, ulazi u Parlament jer je bolje rangirani kandidat početkom 2001. godine izabran za predsjednika Upravnog odbora Elektroprivrede BiH.
Narednih osam godina, od 2002. godine, bio je u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije BiH (FBiH). Godine 2011. imenovan je za ministra obrazovanja i nauke u Vladi FBiH. Na izborima 2014. kandidovao se za federalni Parlament i osvojio mandat. Mandat je obnovio i na izborima 2018. godine.
Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!