Marijana Hrvić - Šikuljak

0%
Broj pitanja: 10
Broj odgovora: 0
Stranka
DF
Parlament
Parlament Federacije BiH
Dom parlamenta
Predstavnički dom
Kratka biografija

Marijana Hrvić-Šikuljak rođena je 1986. godine u Tuzli. Nakon završene osnovne škole i Opće gimnazije u Lukavcu, odlazi u Tuzlu, gdje diplomirala na Filozofskom fakultetu na UNTZ – Odsjek žurnalistika. Na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu stekla je zvanje magistrice politologije iz oblasti evropskih integracija.

Novinarstvom se bavila od 2011. godine. Radila je u elektronskim medijima u Tuzli (TVT, RTV Slon) te na televiziji Al Jazeera Balkans u Sarajevu.

U kompaniji namjenske industrije „Pretis“ radila je u Upravi u odjelu Marketing i administracija.

Od 2021. godine zaposlena je kao savjetnica u Kabinetu člana Predsjedništva Bosne i Hercegovine iz reda hrvatskog naroda Željka Komšića.

Kao članica Demokratske fronte (DF) pohađala je Školu političkih studija Vijeća Evrope u BiH. Učestvovala je na nekoliko regionalnih i međunarodnih foruma. Dugogodišnja je članica Udruženja likovnih umjetnika Tuzlanskog kantona. Od 2021. godine obnaša funkciju sekretarke Kantonalnog odbora DF-a i članice Općinskog odbora DF-a Novo Sarajevo.


Izborna jedinica
11
Pozicija
Broj osvojenih glasova
887

Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!

Pitanje postavljeno: 03.04.2024  Podijeli. Vidi pitanje Parlamentarac/ka nije odgovorio/la na ovo pitanje.

Pitanje na zakonu: Nacrt zakona o djelatnosti psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine

Vidi sva pitanja na zakonu