Mirza Batalović rođen je u Sarajevu 1982. godine. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu 2007. godine. Magistrirao je 2011, a doktorat elektrotehničkih nauka stekao je 2016. godine na istom fakultetu.
Od 2007. godine zaposlen je na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu kao asistent i tu funkciju obavljao je do 2011. godine, kada je dobio zvanje višeg asistenta. Na navedenoj poziciji ostao je do 2016. godine, kada je izabran u zvanje docenta na Odsjeku za elektroenergetiku. Na istom odsjeku 2022. godine izabran je u zvanje vanrednog profesora, gdje je trenutno zaposlen i obnaša dužnost prodekana za nastavu. Također, bio je angažiran na Mašinskom fakultetu u Sarajevu i Internacionalnom Burch univerzitetu.
Autor je 15 naučnih radova i fakultetskih skripti za predavanja na Odsjeku za elektroenergetiku. U okviru vanakademskog angažmana bio je konsultant u kompanijama Energoinvest d.d. Sarajevo i Deling d.o.o Tuzla. Tokom 2019. godine bio je predsjednik Skupštine KJP za gospodarenje državnim šumama „Sarajevo-šume“ d.o.o. Sarajevo. Aktualni je predsjednik Općinskog odbora Narodnog evropskog saveza BiH (NES BiH) Stari Grad i predsjedavajući Općinskog vijeća Općine Stari Grad Sarajevo.
Dobitnik je plakete za izuzetan doprinos distribuciji OS Windows 7 i MS Office 2010. na bosanskoj ćirilici i latinici.
Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!