Adisa Kokić - Hinović

100%
Broj pitanja: 11
Broj odgovora: 11
Stranka
SDA
Parlament
Parlament Federacije BiH
Dom parlamenta
Predstavnički dom
Kratka biografija

Rođena 1989.godine u Doboju. 

Diplomirala Međunarodne i javne odnose, magistrirala na Katedri za međunarodno i državno javno pravo Pravnog fakulteta Univerziteta u Zenici, a trenutno je studentica III ciklusa studija na istoj Katedri Pravnog fakulteta Univerziteta u Zenici.  

Posjeduje dugogodišnje iskustvo u nevladinom sektoru, gdje je je bila involvirana u mnogim projektima iz oblasti jačanja civilnog društva, ljudskih prava i političke participacije žena u BIH. 

Na Općim izborima 2018.godine, izabrana je za zastupnicu u Predstavničkom domu Parlamenta Federacije Bosne i Hercegovine za mandatni period 2018 – 2022, a na posljednjim izborima 2022.godine, reizabrana je zastupnica za mandatni period 2022 – 2026.  

 

Izborna jedinica
5
Pozicija
Broj osvojenih glasova
5333

Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!

Pitanje postavljeno: 03.04.2024  Podijeli. Vidi pitanje

Pitanje na zakonu: Nacrt zakona o djelatnosti psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine

Vidi sva pitanja na zakonu

Odgovor:

Postovani/-a,

Hvala Vam na dostavi pitanja i korisnih sugestija/primjedbi,

Sve Vase sugestije cu uzeti u razmatranje i kao primjedbe na Prijedlog Zakona kada osto bude na dnevnom redu u PFBiJ,

Napominjem da podrzavam struku , te smatram da se isti moraju konsultovati pri izradi Prijedloga Zakona,

S postovanjem!


Datum odgovora: 20.05.2024