Mirsad Zaimović, bivši direktor BH Telecoma i dugogodišnji parlamentarac, rođen je 1969. godine u Kaknju. Studij na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu upisuje krajem osamdesetih, ali je zbog služenja vojnog roka i rata diplomirao tek 1998. godine. Član je Stranke demokratske akcije (SDA) od njenog osnivanja.
Prvo radno iskustvo stekao je u ratu kao novinar spiker Radija Kakanj. Do 1998. godine upravljao je i preduzećima Kakanjski glas i Saraj d.o.o. Tri godine radio je kao nastavnik u Srednjoj tehničkoj školi „Kemal Kapetanović“ u Kaknju. Uporedo je od 1998. do 2000. godine bio i vijećnik Općinskog vijeća Kakanj. Prvi put je za parlamentarnog zastupnika izabran 2000. godine.
U naredne dvije decenije je u još četiri saziva bio biran za zastupnika Parlamenta Federacije BiH, ali je za sve to vrijeme samo oko šest godina imao status profesionalnog političara. Razlog je karijera u BH Telecomu. U tom se javnom preduzeću, tačnije u direkciji Zenica, zaposlio koncem 2004. godine. U Sarajevo je s porodicom preselio 2012. godine, a tri godine kasnije postao je vršilac dužnosti, odnosno generalni direktor BH Telecoma. Od jula 2019. godine ima profesionalni status u Parlamentu Federacije BiH, gdje je na mjestu predsjedavajućeg Predstavničkog doma.
Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!