Eldin Delić rođen je u Travniku 24. 9. 1980. godine. Osnovnu i srednju školu završio je u Travniku, a 2004. godine stekao je zvanje diplomiranog inžinjera šumarstva na Šumarskom fakultetu u Sarajevu. Od 2004. godine radi u šumskoprivrednom društvu “Srednjobosanske šume” d.o.o. Donji Vakuf u kojem obavlja poslove šefa sekcije i šefa proizvodnje u šumariji “Novi Travnik”. Početkom januara 2016. godine imenovan je za člana Uprave ovog šumskoprivrednog društva kao izvršni direktor Sektora integralne zaštite šuma i ekologije. Jednoglasno je izabran za novog predsjednika OO SDA Novi Travnik 2021. godine. Na Općim izborima 2018. godine bio je kandidat za Predstavnički dom Parlamenta Federacije BiH.
Pitanje: Poštovani zastupnici,Molim vas da prilikom razmatranja Nacrta zakona o djelatnosti psihologa razmotrite i date odgovor na sljedeća pitanja:1. Kome smetaju pedagozi-psiholozi? Ko će imati štetu od toga da u zakonu budu prepoznate diplome pedagoga-psihologa kao sručnjaka koji godinama uspješno obavljaju psihološku djelatnost u struci? Zar nećemo prepoznavanjem njhovih kompetencija u okviru zakona dobiti više kompetentnih stručnjaka koji su potrebni, a time imati i regulisanu psihološku djelatnost?2. Želite li kao predstavnici vlasti poručiti mladim i obrazovanim kompetentnim stručnjacima, pedagozima-psiholozima da nisu dobrodošli i dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u svojoj zemlji u kojoj su stekli obrazovanje, a u zemljama Evropske unije im se priznaju kompetencije i diplome i mogu obavljati psihološku djelatnost?2. Želite li usvojiti zakonski okvir u formi koji će reći da nisu dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u Bosni i Hercegovini, ali su dovoljno dobri da budu psiholozi nijemicma i austrijancima?3. Želite li osporiti diplome pedagoga-psihologa stečene na javnom univerzitetu, i usvajanjem zakonskog okivra koji ne priznaje te diplome, im poručiti da im je bolje da idu iz BiH, ili "kupe" diplome na privatnim univerzitetima "polažući" razliku predmeta, koja treba potvrditi njihove već stečene kompetencije?