Arman Zalihić rođen je 13. 4. 1991. godine u Mostaru. Osnovnu školu “Ivo Lola Ribar” i Srednju školu Mate Blažine završio je u Labinu. Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru diplomirao je novinarstvo 2013. godine, a magistrirao 2016. godine. Godinu je obavljao dužnost direktora Fudbalskog kluba Velež, a posljednje tri godine zaposlen je u vlastitoj agenciji za oglašavanje i odnose s javnošću u Istri, Republika Hrvatska. Član je Socijaldemokratske partije BiH (SDP BiH) od 2011. godine, a od 2012. godine član je Gradskog odbora Mostar. Za potpredsjednika Foruma mladih SDP-a BiH izabran je 2015. godine. Od 2019. godine obnaša dužnost predsjednika Gradskog odbora SDP-a Mostar, a od 2020. godine član je Glavnog odbora partije. Na Lokalnim izborima u Mostaru 2020. godine izabran je u Gradsko vijeće Grada Mostara, a na Općim izborima 2022. godine za zastupnika u Skupštini Hercegovačko-neretvanskog kantona i delegata u Dom naroda Parlamenta FBiH.
Pitanje: Poštovani,U skladu s navedenim, zanima me kakav je status studenata koji su tokom dodiplomskog studija stekli zvanje profesor Psihologije i sociologije - bachelor, te tokom II ciklusa - diplomskog studija stekli zvanje magistra Psihologije na Nastavničkom fakultetu Univerziteta "Džemal Bijedić" u Mostaru? Čitajući prijedloge i raspravu između jednopredmetnih i dvopredmetnih studija, zanima me da li to znači da kompetentnost diplomiranih psihologa (posebno magistra psihologije) određuje samo broj stručnih predmeta na studiju? Da li to znači da diplomirani magistar psihologije (prethodno jednopredmetni studij) vrijedi više od diplomiranog magistra psihologije (prethodno dvopredmetni studij, pa magisterij) koji ima objavljene naučne radove i druge edukacije uz svoje ime? Ko može sa takvom sigurnošću tvrditi i kleti se u superiornu kompetentnost jednopredmetnog studija, samo kao takvog? Uz današnju sociokulturološku klimu, te tendenciju studenata da naučeno zaborave za kratak rok, dijelom zbog mehaničkog usvajanja materijala (što postaje sve češči slučaj), koliko je pouzdano procjenu kompetencije bazirati na osnovu "jednopredmetnosti" ili "dvopredmetnosti" određenog studija? Naše javne ustanove (Univerziteti) su jasno odredili i pod akreditacijom osmislili nastavne planove i programe i kompetencije koje se stiču nakon uspješnog apsolviranja istih studija, te da li donošenje ovog zakona znači podrivanje javnih ustanova i proglašavanje istih nestručnim, nekompetentnim i neozbiljnim? Opasnost nepoštivanja ovih studija (profesor psihologije i sociologije - bachelor, do magistra psihologije, te pedagoga-psihologa do magistra psihologije) leži u izjednačavanju naših javnih univerziteta sa nelegitimnim/nepriznatim privatnim univerzitetima. Da li će sutra bolje prolaziti i nositi etiketu kompetentnosti tajno zaprimljena, ali nepriznata diploma sa nepriznatog privatnog univerziteta, samo zbog toga što je bazirana na jednopredmetnom studiju? Hoćemo li time samo otvoriti jedan akademski autoput za kupovanje diploma jednopredmetnog studija psihologije i sve više resursa ulagati u otkrivanje nepravilnosti u vezi s tim, koje mogu trajati godinama? Pod izgovorom stručnosti, koliko stručnih pojedinaca će ostati zakinuto za rad u području svoje kompetentnosti?Unaprijed hvala na odgovoru i srdačan pozdrav!