Rođena je 31.03.1964. godine u Tuzli.
Magistrica ekonomskih i doktorica tehničkih nauka. Radeći na Rudarskom institutu Tuzla učestvovala u izradi značajnih projekata međunarodne saradnje. Radila na aktivnostima rješavanja pitanja ekonomskih opravdanosti i tržišne orijentacije, kao i proizvodnih, sigurnosnih aspekata evaluacije i ekstrakcije rudarskog bogatstva.
Težište ovih projekata je bilo u rudnicima Slovenije, Srbije i Kosova. Nosilac izrade investicionih programa pokretanja ekstrakcije za Rudnik magnezita u Kladnju, kompleksno-mehanizovanih širokih čela u RMU „Kakanj“, RMU „Breza“ i Rudnicima „Kreka“.
Aktivna učesnica u izradi studija u periodu 2007-2009. energetskog sektora Bosne i Hercegovine – Modul 8 – Rudnici uglja i Modul 1 – Energetske rezerve, proizvodnja, potrošnja i trgovina ugljem – Knjiga A – Energetske rezerve i povijesne energetske bilanse.
Učesnica projekata koje je finansirala Svjetska banka, a odnose se na ekologiju grada Tuzle i Tuzlanskog kantona, kao značajnog ekološkog projekta u dijelu evaluacije i vođenja ekonomskog toka sanacije gorenja podzemnog uglja u gradu Mostaru finansiranog od Njemačke vlade.
Zastupnica SDP BiH u Skupštini Tuzlanskog kantona u prošlom mandatu.
Aktuelna predsjednica Foruma žena SDP BiH, te članica Glavnog odbora.
Od stranih jezika govori engleski jezik. Udata i majka jednog djeteta.
Pitanje: Poštovani zastupnici,Molim vas da prilikom razmatranja Nacrta zakona o djelatnosti psihologa razmotrite i date odgovor na sljedeća pitanja:1. Kome smetaju pedagozi-psiholozi? Ko će imati štetu od toga da u zakonu budu prepoznate diplome pedagoga-psihologa kao sručnjaka koji godinama uspješno obavljaju psihološku djelatnost u struci? Zar nećemo prepoznavanjem njhovih kompetencija u okviru zakona dobiti više kompetentnih stručnjaka koji su potrebni, a time imati i regulisanu psihološku djelatnost?2. Želite li kao predstavnici vlasti poručiti mladim i obrazovanim kompetentnim stručnjacima, pedagozima-psiholozima da nisu dobrodošli i dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u svojoj zemlji u kojoj su stekli obrazovanje, a u zemljama Evropske unije im se priznaju kompetencije i diplome i mogu obavljati psihološku djelatnost?2. Želite li usvojiti zakonski okvir u formi koji će reći da nisu dovoljno dobri da obavljaju psihološku djelatnost u Bosni i Hercegovini, ali su dovoljno dobri da budu psiholozi nijemicma i austrijancima?3. Želite li osporiti diplome pedagoga-psihologa stečene na javnom univerzitetu, i usvajanjem zakonskog okivra koji ne priznaje te diplome, im poručiti da im je bolje da idu iz BiH, ili "kupe" diplome na privatnim univerzitetima "polažući" razliku predmeta, koja treba potvrditi njihove već stečene kompetencije?