Da li smatrate da će nova zakonska rješenja rezultirati modernijom, kompetentnijom, transparentnijom, efikasnijom i odgovornijom upravom?
Pitanje postavljeno puta: 8
Saša Mitrović (2014),
21.10.2015. 15:31:00
Postovanje,nazalost ne ovim zakonom nije zagarantovano da ce doci najbolji ljudi vec ce biti opet politicki podobni
Da li podržavate izmjene i dopune Zakona o državnoj službi u FBiH kojima se daje ogromna diskreciona moć Vladi i ministrima prilikom imenovanja kompletnog rukovodećeg kadra u državnoj službi?
Pitanje postavljeno puta: 8
Saša Mitrović (2014),
21.10.2015. 15:29:04
Postovanje, ne podrzavam ovaj zakon u ovom obliku i nacinu i po hitnosti,mislim da je trbalo ici u javnu raspravu.U svakom slucaju ja necu podrzati ovaj zakon u ovom obliku
Da li smatrate da će se ovim izmjenama i dopunama zakona na rukovodeće pozicije imenovati samo politički podobne osobe?
Pitanje postavljeno puta: 12
Saša Mitrović (2014),
21.10.2015. 15:26:29
Postovanje,da zakon u trenutnom obliku to i omogucuje da se postave politicki podobni ljudi
Draženka Subašić (2014),
21.10.2015. 20:42:56
Mi u Demikratskoj fronti smo pricali o depolitizaciji javnih preduzeca kao koraku dalje u depolitizaciji svega sto nije vlasnistvo jedne politicke partije kako je do sada bila praksa, a nasi bivsi koalicioni partneri ovim zakonom "privatiziraju" i ministarstva. Bitno je da sve "ostane u kuci" sto se radi u kuci (citaj: ministarstvu) i da cijeli narod jede iz kuhinje koju im servira jedna partija. Pricali smo o konkursu, kao da je to institucija, a ne normalan nacin da se neko prijavi da dobije posao. Narod prica o tome da nikad nije vidio konkurs u elektroprivredama, telekomima, postama i svemu sto je drzavno ili dijelom u vlasnistvu drzave. Mnogi se nisu htjeli javljati na konkurse u drzavnoj sluzbi, jer su "nastimani" za nekoga. E pa ta dilema je rijesena, nece vise biti konkursa za rukovodeca mjesta u ministarstvima i drugim organima javne uprave, jer su sada i po ZAKONU NAMJESTENI! Ti podobnici ce biti spremni i da prekrse zakon, samo da bi realizovali politicke ciljeve partije koja ih je postavila, a znaju svakako da ce trajati jedan mandat.
Apsolutno se ne slažem sa ovim zakonom! Da li će doći dan kada ćete početi postavljati na ove pozicije osobe koje su ovaj posao zaslužili znanjem i sposobnošću, a ne jer su članovi partija na vlasti? Ovo nije nikakvo efikasno rješenje!
Pitanje postavljeno puta: 4Poštovani/a, Molim Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja. 1.Zašto ovakav jedan Zakon nameće dovođenje stranački podobnih a ne sposobnih ljudi za obavljanje javne djelatnosti? 2. Iz kojeg razloga se i ovaj kao i Zakon o radu FBiH donosi po hitnom postupku?3. Da li je Zakon usklađen sa pravnom stečevinom EU?4. Na koji način će ovaj zakon doprinijeti učinkovitost i ekspeditivnostjavne uprave u izvršavanju radnih zadataka?5. Na koji način prijedlog amandmana ovog Zakona dovodite u vezu sa Zakonom o radu FBiH? LP
Pitanje postavljeno puta: 4Zasto se Zakon o drzavnoj sluzbi, isto kao nedavno i Zakon o radu, mijenja po hitnoj proceduri, kad nije zadovoljen ni jedan razlog predvidjen za hitnu proceduru? I da li cete traziti da se prijedlog Zakona vrati u redovnu proceduru?
Pitanje postavljeno puta: 313
Admir Hadžipašić (2014),
28.01.2016. 19:40:20
Slazem se da nije bilo razloga da se zakoni usvajaju po hitnoj proceduri,ali smo dobili obecanje od strane vlade da vise nece slati zakone po hitmoj proceduri
Anes Osmanović (2014),
18.08.2017. 21:39:08
Smatram da Zakoni treba da prolaze kroz redovne postupke kako bi u što kvalitetnijem textu bili usvojeni i na terenu izazvali sto manje problema prilikom implementacije. Nekada Vlada zbog određenih svojih zahtjeva forsira tu hitnost uz svoja obrazloženja koja su nekada ubjedljiva, nekada ne. Tako se desi da prođe u hitnoj proceduri, ili se vrati u redovnu. Mislim da poslovnički je definirano šta sve može biti hitno i to po meni treba poštovati.
Slađan Ilić (2014),
07.04.2017. 05:54:00
Tražili, smatram da svi zakoni a naročito ovako važni moraju ići u redovnoj proceduri sa širokom javnom raspravom
Draženka Subašić (2014),
22.10.2015. 17:50:17
Želim istaći da je dostavljanjem Prijedloga ovog Zakona u parlamentarnu proceduru po hitnom postupku izvršena gruba povreda odredbi Poslovnika o radu Doma naroda Parlamenta FBiH jer nisu ispunjeni propisani uslovi za razmatranje istog po hitnom postupku, za što kao dokaz navodim i negativno mišljenje Ureda za zakonodavstvo i usklađenost sa propisima Evropske unije od 08.10.2015. godine, u kojem je to decidno navedeno. Ured za zakonodavstvo smatra da ovaj Zakon nije ni mogao biti nominiran ni kao nacrt, već kao prednacrt, (što znači da pogotovo nije mogao kao Prijedlog-i to još po hitnom postupku), što dovodi u pitanje samu proceduru njegovog razmatranja i utvrđivanja.
Posebno je zabrinjavajuće da je utvrđen Prijedlog Zakona bez pribavljenog mišljenja Ureda, jer je Nacrt ovog Zakona dostavljen navedenom Uredu tek uoči same sjednice Vlade FBiH na kojoj će se isti razmatrati. Ovo, kao i činjenica da je upućen u Parlament po hitnoj proceduri, dodatno govori o namjeri Vlade da ova rješenja plasira po svaku cijenu, bez konsultacija i razmatranja njihove utemeljenosti. Postavlja se pitanje u čijem interesu djeluje Vlada FBiH, ako ignoriše stručnu javnost i sopstvene procedure, te da li je vrijedno kompletnu reformu javne uprave vratiti na početak samo da bi se dodatno omogućilo uhljebljenje politički podobnog kadra.
Mirvet Beganović (2014),
22.10.2015. 16:41:01
Da
Željko Josić (2014),
22.05.2017. 11:21:40
Predlagač, odnosno federalna Vlada, pozivajući se na tzv. reformsku agendu/ađendu, ima naviku da pod takvom procedurom predlaže zakone. Smatram da to nije dobra praksa.
Rasim Kantarević (2014),
17.04.2017. 16:01:00
Donošenje Zakona u hitnoj proceduri nemogu donijeti ništa dobro, jer se na ovaj način izostaje javna rasprava a samim tim se zaobilazi i učešće građana kojih se to direktno tiče.
Hitne procedure se opravdavaju potpisivanjem sporazuma o REFORMSKOJ AGENDI 2015-2018, u kojoj se neodložno ODMAH traže izmjene Zakona i usklađivanje sa propisima i preuzetim obavezamna naspram EU, ali se na ovaj način gubi najviše na kvalitetu predloženih Zakona a samim tim i pravedan odnos naspram naših građana koje se ove izmjene zakona direktno tiču.
Prijedlog Zakona o državnoj službi u F BiH treba vratiti u redovnu proceduru.
Aner Žuljević (2014),
23.10.2015. 05:31:06
Ono što je savršeno jasno da nema niti jednog opravdanog razloga da se oba ova zakona mijenjaju po hitnoj proceduri, ali je Vlada FBiH polazeci od sakrivanja reformske agende pa do ovih zakona odlućila u potpunosti da ukine javne rasprave po bilo kojoj temi u ovoj zemlji. Na žalost to samo pokazuje da ova Vlada nije dorasla trenutku u kojem se zemlja nalazi, a što se tice zakona o državnoj službi mi ćemo svakako pokušati da ga vratimo u redovnu proceduru jer je to prije svega jedini ispravan put razmatranja ovog zakona..
Željko Mirković (2014),
22.10.2015. 18:27:23
Naravno ne postoje opravdani razlozi da se ovako vazan zakon donosi u skracenoj, hitnoj proceduri, bez uesca javnosti. Razlog lezi u cinjenici da Vlada zeli sakriti svoju namjeru i cilj da izvrsi potpunu politizaciju i privatizaciju drzavne sluzbe, iskljucivo u korist vladajuce elite, a na stetu nasih gradjana, te dodatno optereti Budzet.
Moj zahtjev ce biti da se ovaj zakon skine sa dnevnog reda sutrasnjeg zasjedanja Doma naroda PFBiH i u formi nacrta uputi u javnu raspravu, i tek nakon sto se razmotre i uvaze primjedbe nacrt, uputi u formi prijedloga na razmatranje u Domu naroda PFBiH.
Muhamed Ibrahimović (2014),
01.03.2017. 16:31:30
Vlada FBiH je ovlašteni predlagač zakona a ima i mogućnost da parlamentu predloži proceduru donošenja zakona. Naravno, o proceduri se izjašnjava parlament na samoj sjednici. Da bi neki zakon išao po hitnoj proceduri predlagač zakona mora pojasniti razloge za donošenje tog zakona po hitnoj proceduri. Pošto se radi o važnom zakonu mišljenja sam da bi bilo bolje i ispravnije da se zakoni ove vrste donoe u redovnoj proceduri kako bi se poboljšao kvalitet zakona. Donošenje zakona po redovnoj proceduri podrazumijeva usvajanje nacrta zakona, zatim period javne rasprave a potom pripremu prijedloga zakona za koji i tad ima mogućnost amandmanskog djelovanja. Nisam pristalica donošenja ovako važnih zakona po hitnoj proceduri.
Mensud Borović (2014),
31.07.2017. 21:39:14
Zakoni se u pravilu donose u redovnoj proceduri. Međutim zakoni se u skladu sa Poslovnikom Predstavničkog doma Parlamenta Federacije BiH mogu donositi i po skraćenom ili hitnom postupku, ali samo u određenim slučajevima. Praksa je pokazala da procedura donošenje zakona po hitnom postupku nije uvijek opravdana i da se najkvalitetniji propisi donose kroz redovnu proceduru i nakon provedene javne rasprave. Poslanici trebaju u Parlamentu da ukazuju na to i da se zalažu za donošenje zakona u redovnoj proceduri što je više moguće.
Ismet Osmanović (2014),
24.10.2015. 08:43:32
Kod donošenja reformskih zakona, a oni najčešće donose i rezove koji nekima ne odgovaraju, poslanici trpe velike pritiske lobija zainteresiranih da konkretni zzakon bude potpuno drugačijii da se usmjeri u njihovu korist. Jasno, kada se to i dogodi onda od rreforme predmetnog sektora nema ništa. Pozz.
Šemsudin Kavazović (2014),
01.03.2017. 17:12:56
to je pitanje za predsjednika parlamenta i za kolegij
Jasmin Kadić (2014),
05.04.2018. 13:03:55
Prema mom mišljenju u aktuelnom sazivu PFBiH nije pustojao niti jedan slučaj potrebe za hitnom procedurom usvajanja bilo kojeg zakona, a veliki broj zakona je tako usvajan.
Hitna procedura onemogucava javnu raspravu, učešće svih zaniteresovanih, kvalitne amandmane itd... pa se najčešće radi o tome da predlagač i drugi akteri žele uz sto manji pritisak javnosti nametnuti zakonsko rješenje koje zadovoljava potrebe pojedinaca, grupa ili nekih interesnih organizacija.
To je svakako loše i uvijek treba tražiti da zakoni idu u redovnu proceduru, osim ako ne postoje ozbiljni razlozi hitnosti zbog kojih bi FBiH i njeni građani mogli pretrpjeti ozbiljne posljedice.
Mahir Mešalić (2014),
22.10.2015. 22:59:58
To je pitanje za novu parlamentarnu većinu. Glasati ću PROTIV kao što sam glasao protiv Zakona o radu. Zašto? Zato što vladajuće stranke, odnosno nova većina u Parlamentu Federacije BiH izbjegava bilo kakve Javne rasprave sa građanima, nevladinim organizacijama kao i sindikatima koji se ti navedeni zakoni najviše tiču. Mislim da je to bahat i neodgovoran pristup prema građanima koji su ih birali.
Amra Haračić (2014),
06.04.2017. 22:04:29
U Parlamentu FBiH je postao obicaj da se zakoni mijenjaju po hitnoj proceduri,iakomona u vecini slucajeva uopste nije opravdana,niti od strane predlagaca bude valjano obrazlozena.
Smatram da odgovor na ovo pitanje najbolje moze dati sam predlagac (vlada) i vladajuca vecina u Parlamentu koja ovu proceduru podrzi.
U svim slucajevim kada donosenje ili,izmjene i dopune, zakona bude upuceno u parlamentarnu proceduru po hitnom postupku,a hitnost nije opravdana ne podrzavam hitnost,te insistiram na vracanju zakona u redovnu proceduru,uz obaveznu javnu raspravu.
Alma Kratina (2014),
24.10.2015. 21:44:58
Zakon o drzavnoj sluzbi je svakako Zakon cije donosenje nikako nije smjelo biti po hitnoj proceduri bez sire Javne rasprave.Dobijamo dakle povecanje politickih imenovanja i dalje narusavamo postulat koji bi morao biti zadovoljen kad je Javna uprava u pitanju a to je neovisnost.Ignoriranjem preporuke EU,OHRa,NVO,Sindikata cijeli proces reforme Javne uprave vraca se na pocetak.Ulaganje novca kroz projekte edukacije,plasiran u institucionalno pamcenje gubi smisao.Kakvu poruku saljemo mladim ljudima,kakvu poruku saljemo cjelokupnoj javnosti." Politicka podobnost prije svega!" Za ovakav stav nikad necu dici ruku kao zastupnica...kao neko ko je ucestvovao u konkursnim procedurama u okviru ADSa,bila prva na listi uspjesnih kandidata ,pisala zalbe Odboru za zalbe ....sve je bilo na mojoj strani sem politicke podobnosti( SDA,Stranke za BIH,Radom za boljitak u zavisnosti od perioda i resora) Vjerujem da su slicno dozivjeli mnogi gradani BIH i mjesto da se bavimo nekorektnostima u okviru konkursne procedure putem ADSa gdje ocigledno " ne stima" mi dalje " srljamo u potenciranje politicke podobnosti.Ne stoji ni famozni argument okrilja" Reformske agende"..jer sve sto ce se desiti usvajanjem ovog zakona nece dovesti do efikasnije i ucinkovitije Javne uprave...svi ulozeni Amandmani odbijeni..
Mujo Hodžić (2014),
22.10.2015. 19:14:06
da
Dževad Adžem (2014),
01.03.2017. 18:05:23
Poslovnikom o radu Predstavničkog doma je precizirano kada i pod kojim okolnostima se neki od zakona mogu naći kao tačka dnevnog reda na sjednici Predstavničkog doma. Međutim, kada se Vladi "naloži" da neki od zakona mora proći mimo propisane procedure onda je odgovornost očitovanja poslanika u predstavničkom domu presudna. Na žalost u Parlamentu je većina = demokratij a to znači da većina odlučuje šta je po zakonu a šta ne.
Amra Kunovac (2014),
12.08.2017. 12:04:02
Trazili smo da se navedeni Zakoni vrate u redovnu proceduru,ali nas prijedlog nije prihvacen.
Midhat Karović (2014),
23.01.2018. 15:37:48
Nažalost ovo je pitanje za zastupnike iz pozicije koja je na vlasti /SDA,HDZ,SBB/ jer kako se oni dogovore tako i rade.Opozija je uvijek na strani gradjana, radnika kojima su otete fabrike i radna mjesta.U Parlamentu Federacije se uredno uvijek krši Poslovnik o radu Parlamenta.Mi tražimo da se vrati u redovnu proceduru jer nema uslova za hitnu proceduru.
Davor Vuletić (2014),
31.03.2017. 10:24:43
Klub zastupnika DF-a redovito glasa protiv hitne procedure kada su u pitanju ovako važni zakonai. Hitna procedura je poslovnički dozvoljena samo u iznimnim slučajevima kada mogu nastati nesagledive materijalne i finansijske štete za federaciju i kada to Vlada elaborira što redovno nije bio slučaj.
Suzana Franjka-Galić (2014),
30.08.2017. 13:52:21
Svakako da ovaj zakon treba biti u redovnoj proceduri. Svima je poznato da postojeća koalicija na svim nivoima vlasti, viš puta je djelovala protuzakonito.
Mi iz opozicije smo konstantno upozoravali na kršenje Ustava i Zakona.
Mujo Hasić (2014),
09.08.2017. 12:15:41
Nažalost Parlamentarna većina demonstrira svoju snagu "ruku" i puno nekih Prijedloga zakona pokušava "na mišiće" izglasati ne poštujući Poslovnik o radu PDPFBiH.Naš klub poslanika tražio je i tražit će poštivanje Poslovnika o radu ali svi smo svjedoci da se to često zanemaruje.
Nermin Nikšić (2014),
27.03.2017. 12:03:54
Poštovani,
Oba pomenuta zakonska rješenja Vlada FBiH je u parlamentarnu proceduru pustila ishtitreno u cilju ispunjavanja stavki famozne „Reformse agende“, kako bi obezbijedila sredstva MMF-a i nastavila da zadužuje FBiH. Iz tog razloga danas na snazi imamo zakone koji su protivni Ustavu FBiH, zakone koji zahtjevaju hitnu svoju transformaciju i zbog toga je na djelu „hitna procedura“ izmjena i dopuna pomenutih zakona.
Praksa donošenja zakona po hitnoj proceduri je loša jer to skoro u svakom slučaju znači da „pozicija“ u parlamentanim klupama želi na mišiće i uz što manju upučenost medija u sadržaj zakona koji se donose, provuku određena rješenja. Obično je takva žurba zbog činjenice da se nešto želi netransparentno nametnuti.
S poštovanjem,
Nermin Nikšić
Elvir Karajbić (2014),
01.03.2017. 16:10:29
Svakako da cemo tražiti redovnu proceduru obzirom da ovim zakonom se totalno državna služba politizira i stavlja pod kontrolu male grupe ljudi.
Jasmina Zubić (2014),
23.10.2015. 20:19:43
da, tražili smo da se predloženi zakon povuće, ali bezuspješno. Presudila je snaga ruku. Pozicija je izglasala zakon u predloženom tekstu i nije uvažila primjedbe brojnih institcija , niti uložene amandmane.
Mira Grgić (2014),
02.03.2017. 07:13:56
Predlagač zakona ima pravo da predlaže način donošenja zakona, ali i tu postoje pravila. Nepoštivanjem tih pravila, dobija se dojam da predlagač, stvarajući nepitrebe komplikacije oko procedura, i ne želi da se taj zakon do ese u razmnom roku kako bi imao opravdanje da "tamo neko" koči njohove reformske napore.
Zdravko Kuzman (2014),
22.10.2015. 19:01:34
da
Vjekoslav Bakula (2014),
29.03.2017. 14:02:57
Poštovani,
Mislim da se ovakvi zakoni aposlutno ne trebaju donositi po hitnoj proceduri, i tražiti ću povratak u redovnu proceduru.
S poštovanjem,
Vjekoslav Bakula
Azra Hadžiahmetović (2014),
23.10.2015. 07:14:30
Da
Ismet Kurić (2014),
21.04.2017. 21:10:20
Svakako cu traziti da Zakon o drzavnoj sluzbi ide u redovnoj proceduri jer je vlada pokazala da kod svih hitnih procedura imala skrivene namjere koje su isle na stetu kvalitetnih rjesenja a u korist nekih lobija bliskih vladajucoj koaliciji. Zakon o drzavnoj sluzbi treba kvalitetno pripremiti, amandmanima i raspravom u parlamentu popraviti i dograditi jer isti mora buducu drzavnu upravu uciniti efikasnijom i prohodnijom. Zakon bi trebao jasno definisati kriterije i sposobnosti drzavnih sluzbenika za rad na povjerenim zadatcima. Drzavni sluzbenici moraju biti praceni i na kraju svake godine ocjenjivani i vrednovan njihov rad po rezultatima svog rada. Nemogu biti predplaceni za poziciju i trebaju da djele i snose odgovornost u postivanju i sprovodjenju zakonski odredbi. Trenutnavlada nema interes da ponudi reformski zakon jer ova drzavna uprava iako neefikasna i troma je u fukciji njih sami jer su ih oni(sda i sdp) i doveli na jedan nezakonit i nepotisticki nacin kako bih njima sluzili a ne gradjanima. Ovaj zakon je vazan i za privredni razvoj nase zemlje(federacije) jer ukoliko dobijemo efikasniju upravu , bicemo ozbiljnije i privlacnije mjesto ulaganja. Drzavni sluzbenici koji ne zadovolje u svom poslu,moraju biti sankcionirani, uklonjeni sa pozicije drzavnog sluzbenika. Preozbiljnatacka dnevog reda da bih bila povrsno tretirana..
Jasna Duraković - Hadžiomerović (2014),
30.03.2017. 16:07:01
Poštovani,
u principu ovakvi zakoni se ne bi trebali donositi po hitnoj proceduri, već vratiti u redovnu proceduru jer ovdje nema razloga za hitnost u postupku. Svakako da treba tražiti da se prijedlog zakona vrati u redovnu proceduru.
Da li će izmjenama i dopunama Zakona o državnoj službi u F BiH biti riješeno pitanje statusa namještenika koji su uz rad stekli visoku stručnu spremu ? U Zakonu radu F BiH " Službene novine F BiH 62/15 " u čl. 31. tačka 3. navodi se : " Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada, obrazovati se osposobljavati se i usavršavati za rad. Međutim, kada namještenik uz rad stekne diplomu visoke stručne spreme ne može ga rukovodilac organa uprave premjestiti interno na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika. Unošenjem izmjene u Zakon o državnoj službi F BiH da "namještenika organa uprave, koji ima najmanje 5 godina radnog staža u organu uprave, a koji je uz rad stekao univerzitetsku diplomu ili diplomu druge obrazovne ustanove ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme ilii visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja može biti interno premješten na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika u organu uprave u kome radi ili postavljen na to radno mjesto u drugom organu uprave" Cilj predložene izmjene :1.Smanjenje troškova budžeta državnog organa ( Državni organ plaća doprinose samo za razliku stepena stručne spreme, a ne doprinose za novouposlenog državnog službenika )2. Ne stvara se višak radne snage već se stavlja na raspolaganje osoba koja je već zaposlena u u organu državne uprave ( Dovođenjem novog radnika ne iskorištavaju se radne sposobnosti i stručna sprema postojećeg radnika u organu državne uprave )3. Usaglašavanje Zakona o državnoj službi F BiH sa Zakonom o radu Federacije BiH ( "Službene novine F BiH", broj 62/15 ) sa članom 31. alineja 3 koja glasi :Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada , obrazovati se osposobljavati i usavršavati za rad . Ovo Vas pita osoba koja radi u organu uprave (Općini Gračanica) 21 godinu neprekidno, visoku stručnu spremu zvanje diplomirani pravnik stekla sam 2009 godine na Pravnom fakultetu Univerziteta Sarajevo i do danas već sedmu godinu nisam uspjela da riješim svoj status, radim kao namještenik .
Pitanje postavljeno puta: 1Da li će izmjenama i dopunama Zakona o državnoj službi u F BiH biti riješeno pitanje statusa namještenika koji su uz rad stekli visoku stručnu spremu ? U Zakonu radu F BiH " Službene novine F BiH 62/15 " u čl. 31. tačka 3. navodi se : " Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada, obrazovati se osposobljavati se i usavršavati za rad. Međutim, kada namještenik uz rad stekne diplomu visoke stručne spreme ne može ga rukovodilac organa uprave premjestiti interno na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika. Unošenjem izmjene u Zakon o državnoj službi F BiH da "namještenika organa uprave, koji ima najmanje 5 godina radnog staža u organu uprave, a koji je uz rad stekao univerzitetsku diplomu ili diplomu druge obrazovne ustanove ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme ilii visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja može biti interno premješten na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika u organu uprave u kome radi ili postavljen na to radno mjesto u drugom organu uprave" Cilj predložene izmjene :1.Smanjenje troškova budžeta državnog organa ( Državni organ plaća doprinose samo za razliku stepena stručne spreme, a ne doprinose za novouposlenog državnog službenika )2. Ne stvara se višak radne snage već se stavlja na raspolaganje osoba koja je već zaposlena u u organu državne uprave ( Dovođenjem novog radnika ne iskorištavaju se radne sposobnosti i stručna sprema postojećeg radnika u organu državne uprave )3. Usaglašavanje Zakona o državnoj službi F BiH sa Zakonom o radu Federacije BiH ( "Službene novine F BiH", broj 62/15 ) sa članom 31. alineja 3 koja glasi :Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada , obrazovati se osposobljavati i usavršavati za rad . Ovo Vas pita osoba koja radi u organu uprave (Općini Gračanica) 21 godinu neprekidno, visoku stručnu spremu zvanje diplomirani pravnik stekla sam 2009 godine na Pravnom fakultetu Univerziteta Sarajevo i do danas već sedmu godinu nisam uspjela da riješim svoj status, radim kao namještenik .
Pitanje postavljeno puta: 7Da li će izmjenama i dopunama Zakona o državnoj službi u F BiH biti riješeno pitanje statusa namještenika koji su uz rad stekli visoku stručnu spremu ? U Zakonu radu F BiH " Službene novine F BiH 62/15 " u čl. 31. tačka 3. navodi se : " Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada, obrazovati se osposobljavati se i usavršavati za rad. Međutim, kada namještenik uz rad stekne diplomu visoke stručne spreme ne može ga rukovodilac organa uprave premjestiti interno na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika. Unošenjem izmjene u Zakon o državnoj službi F BiH da "namještenika organa uprave, koji ima najmanje 5 godina radnog staža u organu uprave, a koji je uz rad stekao univerzitetsku diplomu ili diplomu druge obrazovne ustanove ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme ilii visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja može biti interno premješten na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika u organu uprave u kome radi ili postavljen na to radno mjesto u drugom organu uprave" Cilj predložene izmjene :1.Smanjenje troškova budžeta državnog organa ( Državni organ plaća doprinose samo za razliku stepena stručne spreme, a ne doprinose za novouposlenog državnog službenika )2. Ne stvara se višak radne snage već se stavlja na raspolaganje osoba koja je već zaposlena u u organu državne uprave ( Dovođenjem novog radnika ne iskorištavaju se radne sposobnosti i stručna sprema postojećeg radnika u organu državne uprave )3. Usaglašavanje Zakona o državnoj službi F BiH sa Zakonom o radu Federacije BiH ( "Službene novine F BiH", broj 62/15 ) sa članom 31. alineja 3 koja glasi :Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada , obrazovati se osposobljavati i usavršavati za rad . Ovo Vas pita osoba koja radi u organu uprave (Općini Gračanica) 21 godinu neprekidno, visoku stručnu spremu zvanje diplomirani pravnik stekla sam 2009 godine na Pravnom fakultetu Univerziteta Sarajevo i do danas već sedmu godinu nisam uspjela da riješim svoj status, radim kao namještenik .
Pitanje postavljeno puta: 8
Anes Osmanović (2014),
18.08.2017. 21:34:36
Zakon o državnoj slućbi je kompleksan i zahvata veliki broj ljudi koji rade svoj posao u službi ove države. Naravno da treba transparentno definirati kako neko i na koji način postaje ili napreduje u službi.
Poštovani/a, Molim Vas da mi odgovorite na slijedeća pitanja. 1.Zašto ovakav jedan Zakon nameće dovođenje stranački podobnih a ne sposobnih ljudi za obavljanje javne djelatnosti? 2. Iz kojeg razloga se i ovaj kao i Zakon o radu FBiH donosi po hitnom postupku?3. Da li je Zakon usklađen sa pravnom stečevinom EU?4. Na koji način će ovaj zakon doprinijeti učinkovitost i ekspeditivnostjavne uprave u izvršavanju radnih zadataka?5. Na koji način prijedlog amandmana ovog Zakona dovodite u vezu sa Zakonom o radu FBiH? LP
Pitanje postavljeno puta: 1Da li će izmjenama i dopunama Zakona o državnoj službi u F BiH biti riješeno pitanje statusa namještenika koji su uz rad stekli visoku stručnu spremu ? U Zakonu radu F BiH " Službene novine F BiH 62/15 " u čl. 31. tačka 3. navodi se : " Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada, obrazovati se osposobljavati se i usavršavati za rad. Međutim, kada namještenik uz rad stekne diplomu visoke stručne spreme ne može ga rukovodilac organa uprave premjestiti interno na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika. Unošenjem izmjene u Zakon o državnoj službi F BiH da "namještenika organa uprave, koji ima najmanje 5 godina radnog staža u organu uprave, a koji je uz rad stekao univerzitetsku diplomu ili diplomu druge obrazovne ustanove ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme ilii visoko obrazovanje Bolonjskog sistema studiranja može biti interno premješten na upražnjeno radno mjesto stručnog saradnika u organu uprave u kome radi ili postavljen na to radno mjesto u drugom organu uprave" Cilj predložene izmjene :1.Smanjenje troškova budžeta državnog organa ( Državni organ plaća doprinose samo za razliku stepena stručne spreme, a ne doprinose za novouposlenog državnog službenika )2. Ne stvara se višak radne snage već se stavlja na raspolaganje osoba koja je već zaposlena u u organu državne uprave ( Dovođenjem novog radnika ne iskorištavaju se radne sposobnosti i stručna sprema postojećeg radnika u organu državne uprave )3. Usaglašavanje Zakona o državnoj službi F BiH sa Zakonom o radu Federacije BiH ( "Službene novine F BiH", broj 62/15 ) sa članom 31. alineja 3 koja glasi :Radnik je obavezan, u skladu sa svojim sposobnostima i potrebama rada , obrazovati se osposobljavati i usavršavati za rad . Ovo Vas pita osoba koja radi u organu uprave (Općini Gračanica) 21 godinu neprekidno, visoku stručnu spremu zvanje diplomirani pravnik stekla sam 2009 godine na Pravnom fakultetu Univerziteta Sarajevo i do danas već sedmu godinu nisam uspjela da riješim svoj status, radim kao namještenik .
Pitanje postavljeno puta: 1